...:::Suna-Gakure:::...
...:::Ze Świata Piasku:::...
Obecny czas to Pon 12:29, 20 Sie 2018

...
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
 
Odpowiedz do tematu    Forum ...:::Suna-Gakure:::... Strona Główna -> Ogłoszenia
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Autor Wiadomość
Itachi
ANBU
ANBU



Dołączył: 13 Gru 2006
Posty: 1280
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3


PostWysłany: Sob 20:06, 12 Maj 2007    Temat postu:

Porno misie rulz xD

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora

Autor Wiadomość
Temari
Kazekage
Kazekage



Dołączył: 11 Gru 2006
Posty: 1217
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3


PostWysłany: Sob 20:52, 12 Maj 2007    Temat postu:

OMg..,.. Załamujesz mnie...=_=

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora

Autor Wiadomość
Itachi
ANBU
ANBU



Dołączył: 13 Gru 2006
Posty: 1280
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3


PostWysłany: Sob 22:28, 12 Maj 2007    Temat postu:

Spoko nie obrażaj się na mnie bo nie będziesz miała na kim się wyżywac pozatym jak się denerwujesz jesteś bardzo ładna heheh ^^

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora

Autor Wiadomość
Temari
Kazekage
Kazekage



Dołączył: 11 Gru 2006
Posty: 1217
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3


PostWysłany: Wto 9:44, 15 Maj 2007    Temat postu:

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Zabije,zabije, zabiiiiiiiiiiiiiiiiijeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora

Autor Wiadomość
Temari
Kazekage
Kazekage



Dołączył: 11 Gru 2006
Posty: 1217
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3


PostWysłany: Wto 9:46, 15 Maj 2007    Temat postu:

Aaaaa....tego no..Czy ja mówiłam, że nie będe juz znikac...? ^^" Ale ja musze zniknąc..^^" Ae tym razem to siła wyższa zwana....SZLABANEM NA KOMPAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA......................!!!!!!!!!!!!!!!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora

Autor Wiadomość
Itachi
ANBU
ANBU



Dołączył: 13 Gru 2006
Posty: 1280
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3


PostWysłany: Wto 15:00, 15 Maj 2007    Temat postu:

Jak chcesz moge się zająć twojim rodzicami heh ..
Szkoda będziemy tęsknić !


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora

Autor Wiadomość
Kurenai
ANBU
ANBU



Dołączył: 19 Sty 2007
Posty: 776
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Konoha-Gakure


PostWysłany: Wto 17:24, 15 Maj 2007    Temat postu:

A ja nigdy nie dostaje szlabanów na kompa, ani żadnych innych

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora

Autor Wiadomość
Nezumi-Hime
ANBU
ANBU



Dołączył: 30 Sty 2007
Posty: 190
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Shambala


PostWysłany: Wto 20:30, 15 Maj 2007    Temat postu:

ja tez nie dostaje, raz mialam na telewizje ale i tak oglądałam xD

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora

Autor Wiadomość
Itachi
ANBU
ANBU



Dołączył: 13 Gru 2006
Posty: 1280
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3


PostWysłany: Wto 20:31, 15 Maj 2007    Temat postu:

Ja tez raz miałem ale wkońcu mnie nikt nie zatrzyma xD

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora

Autor Wiadomość
Temari
Kazekage
Kazekage



Dołączył: 11 Gru 2006
Posty: 1217
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3


PostWysłany: Śro 10:19, 16 Maj 2007    Temat postu:

Itacz, nie przeginaj!!! Mogę jeszcze pisać z kompa w szkole, wiesz?!?!?!?! =_=

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora

Autor Wiadomość
Itachi
ANBU
ANBU



Dołączył: 13 Gru 2006
Posty: 1280
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3


PostWysłany: Śro 17:43, 16 Maj 2007    Temat postu:

Taak wiem heh ...
W czym ja przeginam ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora

Autor Wiadomość
Temari
Kazekage
Kazekage



Dołączył: 11 Gru 2006
Posty: 1217
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3


PostWysłany: Śro 22:02, 16 Maj 2007    Temat postu:

Taaaaaaaaaaaaaak.... Ale mniejsza z tym....=_=

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora

Autor Wiadomość
Itachi
ANBU
ANBU



Dołączył: 13 Gru 2006
Posty: 1280
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3


PostWysłany: Czw 13:12, 17 Maj 2007    Temat postu:

Coś czuje że zaraz dostane ... xD

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora

Autor Wiadomość
Temari
Kazekage
Kazekage



Dołączył: 11 Gru 2006
Posty: 1217
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3


PostWysłany: Czw 14:52, 17 Maj 2007    Temat postu:

Masz niesamwita intuicje..^^

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora

Autor Wiadomość
Itachi
ANBU
ANBU



Dołączył: 13 Gru 2006
Posty: 1280
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3


PostWysłany: Czw 17:33, 17 Maj 2007    Temat postu:

Mama mówiła ze byłem inny ale żeby tak xDD ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora

Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu    Forum ...:::Suna-Gakure:::... Strona Główna -> Ogłoszenia Wszystkie czasy w strefie GMT + 3.5 Godziny
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Strona 3 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group.
Theme Designed By ArthurStyle
Regulamin